Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

Dostava in plačilo

Načini plačila

Po povzetju z gotovino

 

Po predračunu, ponudbi ali osebnem prevzemu

V kolikor želite plačati po predračunu oziroma po ponudbi ali blago osebno prevzeti na našem podjetju, nam pošljite e-pošto

na naslov info@st-garden.si in navedite sledeče podatke:

  • šifre izdelkov s količinami

  • naziv kupca ali podjetja z davčno in matično številko

  • kontaktni e-naslov in telefon

  • želen naslov dostave

Stroški dostave bodo obračunani po ceniku GLS Slovenija in bodo navedeni v ponudbi oziroma predračunu, ki vam ga bomo poslali.

Po oddaji naročila bomo preverili razpoložljivost izdelkov in vam poslali predračun ali posredovali možnosti zamenjave izdelka.

Nakup na obroke

Hitro, enostavno in brez stroškov odobritve in zavarovanja vam nudimo možnosti nakupa na obroke z Diners Club Kartico ali American Express.

Nakup na obroke v spletni trgovini ni mogoč.

 

Izdaja računa

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz

poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno.

Dostava

Dostavo izvajamo v sodelovanju  z GLS Slovenija. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 5 delovnih dneh, če ni drugače označeno.

Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov

ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

V spletni trgovini ST-GARDEN d.o.o. želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma,

lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije. V kolikor želite, da vas s strani GLS Slovenija o dostavi obvestijo preko telefona, nam to

posebej sporočite na naslov info@st-garden.si. Dostava blaga v tujino je možna izključno na podlagi medsebojnega individualnega dogovora ob vnaprej

definirani lokaciji in izračunanih stroških pošiljanja. V tem primeru nam preko e-pošte na naslov info@st-garden.si pošljite vaše podatke in željene izdelke s

količino, da vam pripravimo predračun.

Dostava se običajno vrši do vrat objekta.

 

Strošek dostave

Ob spletnem nakupu v vrednosti 70,00 € ali več vam kupljeno blago (z izjemo posebej označenih izdelkov) dostavimo brezplačno. Za nakupe do

70,00 € obračunamo znesek pošiljanja v višini 3,29 € z DDV. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v spletne trgovine ST-GARDEN d.o.o. za področje Slovenije.

Za plačilo po povzetju provizijo poštne nakaznice plača ST-GARDEN d.o.o.. Provizija za vplačane poštne nakaznice je plačana po pogodbi med družbama

ST-GARDEN d.o.o. trgovina, d.d., in GLS Slovenija, d.o.o.

Pravica do odstopa od nakupa

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 5 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe,

ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite na dopisu in ga izpolnjenega pošljete na naslov

ST-GARDEN d.o.o. Arjol 1a ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete po e-pošti na info@st-garden.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona  05 620 12 81 

od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00. 5-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je

strošek vračila blaga.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti podjetju ST-GARDEN d.o.o. v 10 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe.

Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh

po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. 

Vračilo blaga

Osebno v ST-GARDEN d.o.o.

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@st-garden.si ali preko telefona na (05) 620 12 81 od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00, sobota od 9:00 do 12:00

  • navedete ime in priimek, številko naročila, e-pošto in kontaktni telefon

  • poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa

     

V primeru reklamacij, napačnih ali razbitih izdelkov

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@st-garden.siali preko telefona na (05) 620 12 81 od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00, sobota od 9:00 do 12:00

  • po potrditvi in dogovoru s strani ST-GARDEN d.o.o. blago vrnete po dogovorjenem načinu dostave

Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroški pošiljanja so brezplačni.

Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.

Na elektronski naslov info@st-garden.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka

oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne

teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

 
Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.


Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.

Reklamacije

V podjetju ST-GARDEN d.o.o. se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo,

vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate na podjetje ST-GARDEN d.o.o..

Stvarne napake

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali ST-GARDEN d.o.o.

Uveljavljanje stvarnih napak

Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@st-garden.si ali osebno v

podjetju ST-GARDEN d.o.o., kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti

od izročitve, ne odgovarjamo.


Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku

  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako

  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom

  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v

osmih dneh pisno odgovorili.